Online-навчання — формат для бідних?
Online-навчання ніколи не витіснить традиційну форму отримання знань і на це є ряд причин:
- Вчитися – це не слухати, що тобі говорять, а здобувати навички шляхом послідовного виконання завдань і систематичної практики. Прослуховування лекції в онлайн можна прирівняти до походу в кіно. Це не навчання. Це надання інформації. Чи зможе слухач її адекватно застосувати? Саме своєчасний зворотній зв’язок від викладача представляє практичну цінність.
- Хороший навчальний онлайн-курс повинен мати дві складові – інформаційну та практичну частини. Найбільшу цінність представляє саме практика. За неї має сенс платити. Наскільки функціонал сучасних онлайн-платформ дозволяє якісно здійснювати практичну роботу зі слухачами курсу?
- Традиційне навчання – це і важливий момент соціалізації з зануренням у навчальне середовище. Обмін досвідом з одногрупниками допомагає краще засвоювати матеріал, співпрацювати і реалізовувати знання на практиці через спільні проекти. Онлайн-освіта позбавляє нас такої можливості.
Після закінчення пандемії залишаться обидва формату навчання, але традиційна форма освіти буде сприйматися, як більш елітний і дорогий вид. Що робити інфобізнесменам і викладачам, які хочуть надалі розвивати і продавати свої онлайн-продукти?
- Серйозно працювати над змістом онлайн-курсу. Шукати якісні освітні платформи, де можна реалізувати практичну роботу зі слухачами на реально високому рівні.
- Вчитися давати якісну зворотний зв’язок учням у форматі дистанційної роботи. Адже слухачі платять саме за це.
- Приділяти час гідною упаковці свого продукту. Залучати до спільної роботи професійних дизайнерів, копірайтерів, інтернет-маркетологів. Слухачі онлайн-курсів хочуть купувати дійсно якісний продукт, як за змістом, так і за упаковці.